8. apr. 2013

Regnen har skyllet den grå vinter væk



 På disse billeder synes jeg min fars have og bede kommer til at ligne en skovbund... haha. De er taget i går. Nu er jeg hos min mor igen.
Jeg  havde fri kl. 11 i dag og indtil nu har jeg fået tømt opvaskemaskine, renset kattebakken, sat hår,(nogen gange vil man bare have det væk!) redt min seng,(det er en big deal, alle de pyntepuder...) og lavet en god frokost som jeg har spist. Den bestod egentlig bare af en rugbrødsmad men urteost, spegepølse og pesto, men det smagte faktisk rigtig godt. Hvad man dog kan udrette for rugbrød med det rigtige pålæg!
I dag skal jeg til teater igen efter to uger(pga. påskeferien)!!! Inden det skal jeg være sammen i byen med to af mine venner derfra, Caroline som jeg også har en blog sammen med, og Clara som jeg ikke har set siden sidste gang vi var til teater, glæder mig rigtig meget. Clara har været i Spanien så har ikke kunnet være sammen med hende, savner hende virkelig...
Efter det skal jeg til kunst på "børneværkstedet", det er dog et ungdomshold jeg går på, det er på Århus Kunstakademi.
Der var lidt mere tekst end der plejer! Vi skrives i morgen.

Der er flere billeder fra den dag her.

7 kommentarer:

  1. Super smukke billeder!

    Kig forbi
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    Knus Michelle ♥

    SvarSlet
  2. Ej du tager nogle fine billeder!
    elsker det med katten, den ser så fin ud :)

    kram
    http://naomibeatrizstinus.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tuusind tak!!!!
      Han er min trofaste model, Figaro ;-)

      Slet
    2. Har også nogle flere billeder med ham i nogle af mine første indlæg:-)

      Slet
  3. Fine billeder <3

    http://www.vonsnef.com/

    SvarSlet