26. mar. 2013

Hej

Her kommer et ærligt og måske lidt langt indlæg om hvad jeg tænker nu om den her blog. Det er fordi... jeg synes det går lidt langsomt. Mine indlæg er kedelige, ensformige og upersonlige, jeg er træt af mit layout og har ikke haft tid til at lave de indlæg jeg vil.
Så det bliver nok lidt anderledes nu, for jeg vil gerne ændre på dén tilstand. Har også længe tænkt mig at lave om på layouttet og gøre det mere til mit eget. Men jeg er ikke sikker på at jeg kan holde alt det her - så lover ikke noget:-(
Jeg har bare en masse ting jeg vil blogge om, så det bliver nok ikke det eneste indlæg i dag. Har både været til klassefest i lørdags, var sammen med Caroline i går, læst bøger og set film jeg gerne vil fortælle om, og har  en masse billeder som man vel altid kan lægge ud...

Men her er i hvert fald nogle billeder fra gåturen der i søndags, som lovet! Og nu er jeg ligeglad med om der er mange, for de er gode... og gider ikke lægge dem ud i "bider". Har også lagt resten ud HER og de er virkelig gode så kig lige!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar